روزمرگی های یک دانشجوی مهندسی عمران

خاطرات دوران تحصیل در رشته مهندسی عمران؛ زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمرگی های یک دانشجوی مهندسی عمران

خاطرات دوران تحصیل در رشته مهندسی عمران؛ زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ترم دوم شروع شد

ترم دوم هم شروع شد و لذا فردا شنبه اولین کلاس رو با استاد "ت" مصالح ساختمانی و آزمایشگاه داریم. امیدوارم بتونم با بیشترین گرید و یادگیری، این ترم رو هم به اتمام برسونم.

اعصاب خوردی

سایتم واسه حذف و اضافه باز نمیشه. اعصابم شدید خورده؛ ظرفیت کلاس فقط 4 نفره دیگه اس. تا فردا که برم دانشگاه تکلیف رو روشن کنم مُردم. جالب اینجاست دقیقاً 900002ریال بستانکاری دارم اونوقت انتخاب واحدم رو واسه حذف و اضافه به علت بدهی 5000000ریالی باز نمیکنه!

ترم دو کی شروع میشه

همچنان کلاس های ترم دوم شروع نشده. کسی جواب درست درمونی نداره که بده. همچنان بلاتکلیف!

دومین پروژه

امروز عصر  رفتم سر یه پروژه تجاری که با مهندس پروژه آشنا شدم و قرار شد فراد برم نقشه ها رو ببینم و کارای کارگرارو از نزدیک ببینم.

انتخاب واحد

برای دومین بار انتخاب واحد کردم. آخه سری قبل دانشگاه انتخاب واحدمو پاک کرد گفتن سیستممون دیروز مشکل داشته.

ترم یک تموم شد

پروژه نقشه کشی رو با 12 ساعت کار پیوسته و شب نخوابیدن تموم کردم و امروز بردم دانشگاه تحویل دادم و دوباره برگشتم.

ترم یک تموم شد.