روزمرگی های یک دانشجوی مهندسی عمران

خاطرات دوران تحصیل در رشته مهندسی عمران؛ زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمرگی های یک دانشجوی مهندسی عمران

خاطرات دوران تحصیل در رشته مهندسی عمران؛ زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

مصالح ختم بخیر شد

امتحان 40 سوالی تستی نمره منفی ختم به خیر شد.

میان ترم مصالح

کل 24 ساعت گذشته رو فقط 90 دقیقه خوابیدم واسه امتحان میان ترم "مصالح ساختمانی" ساعت 10 برگزار میشه. خدایا ختم بخیرش کن.واسه یه روز دووم نیاوردم برگشتم خونه. دو فصلش مونده تو جاده میخونم.

بازدید می کنیم

یه بازدید علمی دیگه واسه 7 خرداد افتادیم. کارخانه سیمان

No اعصاب

یه جلسه دیگه باید واسه "نقشه برداری" کلاس تشکیل بدیم که اعصاب مصاب نداریم.

چرت زدن سر کلاس برنامه

کلاس "برنامه نویسی" هم تموم شد. اینقدر خسته بودم که تو کلاس خواب بودم اینقدر فجیع که خودکار از دستم افتاد و یکی دو باری هم با کله سقوط کردم.

تاخیر سر کلاس استاتیک

تازه از بازید برگشتیم و با یک ساعت تاخییر رفتم سر کلاس "استاتیک" 10 دقیقه درس دادن و کلاس تعطیل شد. خوب شد لااقل به حضور و غیابش رسیدیم.

بازدید تصفیه خانه

ساعت 9:30 تو محوطه دانشگاه منتظریم که بریم واسه بازدید که گوشیم زنگ میخوره شماره رو که می بینم نوشته استاد"ه" جواب میدم و ازم می خوان براشون آمار بگیرم که چه تعداد واسه بازدید میان. بعدش خودشون میان و اتوبوس و سوار شدن و الداستان... برگشتنی پشت فرمون اتوبوس هم یه عکسی انداختیم واسه بعدنا خاطره بشه.

یکشنبه-27اردیبهشت

کلاس های یکشنبه مون تموم شدن و اینکه یه بازدید واسه درس "مهندسی محیط زیست" از تصفیه خانه آب شرب و فاضلاب واسه فردا داریم.

جوجه و جمال

"سلیمان" خان بساط جوجه رو به راه میکنه و جوجه به بدن میزنیم و برای بار دوم "جمال" خان رو می ترسونم.

کتابخانه

کلاس "مهندسی محیط زیست" تشکیل نشد. ارائه تحقیقم موندش واسه هفته دیگه.عوضش رفتم کتابخانه