روزمرگی های یک دانشجوی مهندسی عمران

خاطرات دوران تحصیل در رشته مهندسی عمران؛ زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمرگی های یک دانشجوی مهندسی عمران

خاطرات دوران تحصیل در رشته مهندسی عمران؛ زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ثبت نام در رشته مهندسی عمران

صبح زود رفتم شهر *** رفتم دانشگاه واسه ثبت نام. خیلی خوب تحویل گرفتن؛ یه سفته 1 میلیونی هم ازم گرفتن که اصلاً نفهمیدم واسه چیه! کاربر پلیس+10 شون یه دفعه الکی الکی فرستاد دانشگاه که الا و بلا این گزینه دیپلم رو تیک نزدن هر چی بهوشن گفتم من پیش دانشگاهی هم خوندم دانشجوی انصرافی ام دیگه چطور ممکنه دیپلم نداشته باشم تو کتشون نرفت که نرفت. وقتی هم با مسئول نظام وظیفه دانشگاه صحبت کدم میگه اگه میرفتی پلیس+10 فلان جا این مشکلم نداشتی! تو یه نصف روز تونستم ثبت نام کنم. 26-25 این ماه هم انتخاب واحد می کنم. رسماً دیگه دانشجوی مهندسی شدیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
fateme چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 11:35 http://fatemeh135fadayi.blogfa.com

سلام....واقعااعصاب واسه ادم نمیزارن...ادم پشیمون میشه بره دانشگاه....منم 2روزه علاف این کاغذبازی هام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد